Телебачення на партнерський умовах:
100 грн міс пакет Середній:
381 канал
Національні канали HD
Преміальні канали
Канали з Фільмами
Дитячій контент
1. Заявлені значення швидкостей доступу належать до технічних параметрів надання послуги кінцевим користувачам і є максимально можливими. Фактична швидкість доступу до інтернет-ресурсів може відрізнятися і залежить від можливих обмежень кінцевих ресурсів, маршрутизації даних і можливостей обладнання чи налаштування програмного забезпечення абонента.
2. Абонентська плата – фіксований платіж, що нараховується у перший день місяця тарифного плану, незалежно від факту користування послугою.
3. Тарифні плани розраховані на домашнього користувача, передбачають використання послуги для власних потреб без права перепродажу чи передачі третім особам.
4. Тарифні плани розраховані для кінцевого домашнього користувача з підключенням одного комп’ютера. У випадку надмірного та нерівномірного використання ресурсів – як навмисного, так і ненавмисного (наприклад, в результаті вірусних атак, DDoS атак, програм-троянів або у випадку професійного використання мережі з метою отримання прибутку, розміщення у себе веб-ресурсів, FTP-серверів, сідбоксів, тощо) заявлені параметри якості не гарантуються.
5. Заміна тарифного плану на тариф з більшою абонплатою – безкоштовно.
6. Заміна тарифного плану на тариф з меншою абонплатою – 50 грн.
7. Заміна тарифного плану відбувається з 1 числа наступного місяця.
8. Вартість виклику спеціаліста становить 100 грн. за повну чи неповну 1 годину роботи. Звертаємо увагу, що наші спеціалісти проводять роботи лише з налаштування обладнання, що пов’язане з роботою мережі Інтернет. Для встановлення програмного забезпечення і ремонту комп’ютерів звертайтесь у спеціалізовані сервісні центри. Спеціаліст компанії не несе ніякої відповідальності за працездатність Вашого ПЗ (Програмне Забезпечення – це будь-яка ОС, наприклад Windows, антивіруси, файрволи, браузери, системні компоненти і т.д.). У разі відсутності можливості зробити ці налаштування, з причини повної або часткової непрацездатності Системи клієнта фахівець зобов`язаний продемонструвати працездатність підключення та ПЗ на іншій Системі наприклад, завідомо справному ноутбуці фахівця. Фахівець може дати Клієнту рекомендації щодо усунення помилок в роботі Системи, але це не означає, що він автоматично зобов’язаний зайнятися усуненням проблем в роботі Системи Клієнта. Провайдер не зобов’язаний і не може гарантувати безвідмовну і правильну роботу клієнтського ПЗ.
9. Публічний договір про надання телекомунікаційних послуг
Для організацій надаємо індивідуальні тарифні плани